Monday, April 5, 2010

Konačno, prvi odlomak priče

U proteklih nekoliko godina sam se povremeno bavio pisanjem. Nije u pitanju bilo ništa ozbiljno, mahom kolaboracije na kratkim horor pričama. Jedna od njih, Muzika srca, objavljena je u zbirci priča Istinite laži. Ali, u proteklih godinu dana, počeo sam da ozbiljno razmišljam i o prvom većem, samostalnom projektu. Budući da se pisanjem bavim samo hobistički, kada mi obaveze dozvole, nemoguće je proceniti kada će ovaj projekat biti gotov. Ono što trenutno mogu da kažem je da imam jasno definisanu priču i likove, kao i da su neki manji delovi već napisani. Žanrovski, u pitanju je kombinacija epske fantastike i horora (inače, moja omiljena kombinacija).
Odlučio sam da u sekciji bloga Writing samples predstavim jedan od napisanih segmenata - u pitanju je prolog. Svi komentari su dobrodošli.

3 comments:

DrIggy said...

Moje "pisačko" iskustvo ograničeno je na nekoliko fanfiction-a, tako da daleko od toga da sam stručnjak za pisanje, ali meni ovo deluje jako dobro. Ako bih jednom rečju morao da opišem ovaj odlomak, ta reč bi bila "šokantan", jer u jednom momentu naglo prelazi iz prilično komične atmosfere u nešto potpuno jezivo.
Opise i celokupan stil pisanja mogu samo da pohvalim, a stvari koje bih promenio svode se na sitnice, pa tu ne bih ulazio u detalje.
Sve u svemu, ako imaš vremena i volje da se baviš pisanjem, definitivno treba da nastaviš, pa makar to bile samo povremene kratke priče. :)

slaVisha said...

Ovo je dosta kraće nego što mi se na prvi pogled učinilo, ali svakako ima potencijala.
Iako nisam naročiti fan a ni poznavalac epske fantastike, mada teško je govoriti o pripadnosti žanru nakon nekoliko pasusa, zanima me šta će se desiti dalje: Da li je dečak mrtav? Ako jeste, odličan način da se započne dobar roman (u stilu Dena Brauna - ubistvom).
Zbog čega je ubijen na takav način?

''Osetio je grube prste kako mu prelaze duž lica, od slepoočnice do brade. A zatim, ti isti prsti nađoše put do njegovih usta i s lakoćom ih otvoriše, dodirujući mu jezik i nepce.''

Da li je po sredi neki obredni ritual? Verovatno će o tome biti reči kasnije.

Stil pisanja je prilično dopadljiv i što se mene tiče tu ne bi trebalo ništa menjati. Eventualno da ispraviš par typo-a da bi google translate uradio bolji posao ukoliko odlučiš nekim strancima da pokažeš priču.

I još jedna stvar, sad kad sumiram utiske nakon dva čitanja, izgleda mi kao da bi priča mogla poslužiti za neki dobar anime. Just a thought.

Anyway, keep up the good work :)
I piši češće :D

PainBringer said...

Jasno mi je da kratak prolog nije dovoljan da se izvede bilo kakav ozbiljniji zakljucak, ali mi je drago da su prvi komentari pozitivni. Cela stvar je tek u povoju, ali mozete ocekivati jos materijala za neko vreme. Ispunio sam desetine strana likovima, zapletom, obrtima, razradom okruzenja i cime sve jos ne, ali mislim da imam prilicno cvrstu sliku o pravcu u kojem bi trebao da povedem ovaj "projekat".
Hvala na podrsci!